reklama

Spomienka na obete vojny v supermarkete.

Dnes si Británia pripomenula dvojminútovým tichom obete vojny. Mňa to zastihlo v supermarkete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Išla som ako každý deň na nákup so svojím synom. Chodievam do neďalekého supermarketu. Keďže je nedeľa, zastihla som tú najväčšiu nakupovaciu špičku, kedy sa v obchode zišla asi polovica Anglicka. Ako si tak v plnom prúde nakupujeme, ozvalo sa z mikrofónu, aby sme si dvoma minútami ticha pripomenuli tých, čo bojovali za nás počas vojny. Ako skončilo hlásenie, celá masa ľudstva sa zastavila. Žena čo držala konzervu v ruke, mamička s dvojičkami v kočíku, muži, deti, starí aj mladí, nákupné košíky prestali rachotiť, pracovníci ostali stáť pri nevyloženom tovare, hudba prestala hrať, deti prestali škriekať, každý, kto stál vedľa mňa, každý, kto bol v rade či pri vchode, každý ostal nehybne stáť a pozeral do zeme. Atmosféra medzi regálmi bola neuveriteľná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, či práve vtedy mysleli na vojnu a jej obete, alebo premýšľali, čo uvariť na obed, jednoznačne ma toto silné a okamžité gesto šokovalo. Ostala som stáť v tom náhlom tichu a pozerajúc cez slzy na svojho syna v kočíku, snažila som sa vzdať hold tým, ktorí pre našu budúcnosť obetovali seba.

Katarína Lábiková

Katarína Lábiková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

https://wr07.webnode.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu